Гарантійні умови

Офіційна гарантія виробника. Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в сервісному центрі компанії "ІНТ ЛТД".
Термін гарантійних зобов'язань вказано у гарантійному талоні. Зазвичай він складає 1 рік від дати продажу.
Але, у разі відсутності документів, що підтверджують дату продажу компанія "ІНТ ЛТД" буде спиратись на дату виробництва виробу, що вказана на гарантійній пломбі.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
  • порушена гарантійна пломба;
  • є механічні чи інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
  • порушені правила використання, зазначені в експлуатаційних документах;
  • здійснювалося несанкціоноване розкриття, ремонт або були змінені внутрішні з'єднання та/або компоненти виробу, змінена конструкція або схеми виробу;
  • серійний номер або дату виробництва неможливо визначати через пошкодження гарантійної пломби;
  • наявні пошкодження, викликані використанням виробу не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації.
Повернення товару та оплати

Ви можете повернути виріб протягом 14 днів згідно «Закону України про захист прав споживачів» (не стосується юридичних осіб).

Умови повернення:

  • відсутність пошкоджень та ознак експлуатації;
  • з комплектацією та з усіма документами: копія видаткової накладної, гарантійний талон на виріб.
  • на вайбер (вказаний на сторінці контакти) або електронну пошту компанії "ІНТ ЛТД" необхідно направити анкету з обов'язковими наступними даними:
    1. ПІБ покупця (платника);
    2. номер замовлення;
    3. контактний номер телефону покупця;
    4. метод оплати (рахунок або онлайн-платіж);
    5. причина повернення.

Порядок повернення або обміну:

  1. після відправки анкети зв'яжіться з представником нашого сервісу та уточніть адресу відправки;
  2. надішліть виріб поштою;
  3. кошти або замінений виріб Вам повернуть протягом 3-х днів після отримання виробу.