Гарантійні умови
Офіційна гарантія виробника. Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в сервісному центрі компанії "ІНТ ЛТД".
Термін гарантійних зобов'язань вказано у гарантійному талоні. Зазвичай він складає 1 рік від дати продажу.
Але, у разі відсутності документів, що підтверджують дату продажу компанія "ІНТ ЛТД" буде спиратись на дату виробництва виробу, що вказана на гарантійній пломбі.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушена гарантійна пломба;
- є механічні чи інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
- порушені правила використання, зазначені в експлуатаційних документах;
- здійснювалося несанкціоноване розкриття, ремонт або були змінені внутрішні з'єднання та/або компоненти виробу, змінена конструкція або схеми виробу;
- серійний номер або дату виробництва неможливо визначати через пошкодження гарантійної пломби;
- наявні пошкодження, викликані використанням виробу не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації.
Повернення товару та оплати
Ви можете повернути виріб протягом 14 днів згідно «Закону України про захист прав споживачів» (не стосується юридичних осіб).
Умови повернення:
- відсутність пошкоджень та ознак експлуатації;
- з комплектацією та з усіма документами: копія видаткової накладної, гарантійний талон на виріб.
-
на вайбер (вказаний на сторінці контакти) або електронну пошту компанії "ІНТ ЛТД" необхідно направити анкету з обов'язковими наступними даними:
- ПІБ покупця (платника);
- номер замовлення;
- контактний номер телефону покупця;
- метод оплати (рахунок або онлайн-платіж);
- причина повернення.
Порядок повернення або обміну:
- після відправки анкети зв'яжіться з представником нашого сервісу та уточніть адресу відправки;
- надішліть виріб поштою;
- кошти або замінений виріб Вам повернуть протягом 3-х днів після отримання виробу.